UKK

Usein kysytyt kysymykset

 

Autoni hylättiin katsastuksessa, voitteko auttaa?

Voimme! Voit lähettää meille sähköpostilla ([email protected]) kuvan autosi vikalistasta niin annamme sinulle tarjouksen vaadittavista korjauksista sekä suoritamme halutessasi puolestasi uusintakatsastuksen. Hylätystä katsastuksesta on kuukausi aikaa korjata puutteet ja käyttää auto uusintakatsastuksessa, ei siis kannata pitkittää tarjouksen kysymistä viimeisille päiville. Voit myös soittaa tai tulla vikalistan kanssa paikan päälle. Saat kirjallisen tarjouksen, joka ei vielä sido sinua mihinkään.

 

 

Haluan maksaa laskulla auton korjauksen, onnistuuko tämä teillä?

Kyllä onnistuu, tarjoamme yhteistyössä resurs bankin kanssa joustavaa osamaksurahoitusta. Saat aina 30-60 päivää kulutonta ja korotonta maksuaikaa ja valittavanasi on useita maksuvaihtoehtoja.

Hae rahoitusta lähettämällä tekstiviesti: MEKONOMEN numeroon 18311.

Viestin lähetyksen jälkeen saat linkin puhelimeesi, josta pääset tunnistautumaan ja hakemaan Mekonomen rahoitusta.

Jos sinulla on kysyttävää hakemuksesta, rahoitusvaihtoehdoista tai tiliehdoista, ole yhteydessä Resurs Bankin asiakaspalveluun, puh. 09 622 4308 (ma-pe klo 8-18).

 

Saanko merkinnän sähköiseen huoltokirjaan kun huollatan autoni teillä?

Käytössämme on autovalmistajien sähköiset huoltokirjat ja täytämme ne samalla rutiinilla kuin paperisetkin huoltokirjat. Nykyään yhä useampi autovalmistaja käyttää sähköistä huoltokirjaa, esimerkiksi volkswagen, skoda, audi, mercedes-benz, smart, bmw, ford, land rover muutamia mainitaksemme. Näihin ja muidenkin valmistajien huoltokirjoihin teemme merkinnät.

 

 

Säilyykö auton tehdastakuu kun huollatan teillä?

Kyllä. Käytämme aina alkuperäisiä tai laadultaan alkuperäisvastaavia varaosia sekä noudatamme autovalmistajien huoltosuosituksia ja -ohjeita. Huollamme ja korjaamme kaiken merkkisiä autoja, uusia ja vanhoja. Saat huoltokirjaasi leiman tehdystä huollosta. Mikäli autossasi on sähköinen huoltokirja, niin huolehdimme sen täyttämisestä. Huoltokirjamerkinnät ovat jälleenmyyntiarvonkin kannalta tärkeitä, vaikka tehdastakuu ei olisikaan enää voimassa.

 

 

Minkälainen takuu teillä on?

Käyttämillemme varaosille myönnämme pääsääntöisesti 3 vuoden takuun.

 

 

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?

Ota yhteyttä tai tule käymään niin asiakaspalvelijamme auttavat sinua askarruttavien kysymysten kanssa;

Arinatie 6, 00370 Pitäjänmäki

044 5955 777

[email protected]